Reklamacje i Zwroty
14 dni na zwrot towaru
1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego, i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje prawo do odstąpienia
od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem. Oświadczenie należy wysłać pocztą elektroniczną lub tradycyjną przed upływem 14 dni od daty otrzymania towaru.
3. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
4. Wzór oświadczenia.
Reklamacje
1. Wszystkie produkty dostępne w zgubek.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.
3. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta będącego konsumentem, w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
4. Reklamację można zgłosić w jeden z następujących sposobów:
– w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej: kontakt@zgubek.pl
– w formie tradycyjnej na adres: ZGUBEK, ul. Zygmunta Chmielewskiego 22A, Szczecin 70-028
5. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
6. Wzór zgłoszenia reklamacji.