Reklamacje i Zwroty

14 dni na zwrot towaru

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego, i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje prawo do odstąpienia
od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem. Oświadczenie należy wysłać pocztą elektroniczną lub tradycyjną przed upływem 14 dni od daty otrzymania towaru.

3. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

4. Wzór oświadczenia.

POBIERZ WZÓR OŚWIADCZENIA

Reklamacje

1. Wszystkie produkty dostępne w zgubek.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.

3. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta będącego konsumentem, w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

4. Reklamację można zgłosić w jeden z następujących sposobów:
– w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej: kontakt@zgubek.pl
– w formie tradycyjnej na adres: ZGUBEK, ul. Zygmunta Chmielewskiego 22A, Szczecin 70-028

5. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

6. Wzór zgłoszenia reklamacji.

POBIERZ WZÓR ZGŁOSZENIA REKLAMACJI